This is a sample page.
Overview
Vårt regelverk for refusjon og returnering (angrerett) er gyldig i 30 dager. Hvis det har gått mer enn 30 dager, kan vi ikke lenger tilby deg full refusjon eller varebytte.
For å være kvalifisert for retur, må varen din være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Det er mange ulike varer som ikke gyldig for retur. Bedervelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi godtar heller ikke produkter som er intim- eller sanitærvarer, eller farlige materialer som inneholder brennbare væsker og/eller gass.
Andre ikke-returnerbare varer:
- Gavekort
- Nedlastbare programvare
- Enkelte produkter for helse og personlig pleie
For å fullføre returneringen, trenger vi en kvittering som bevis på kjøpet.
Vennligst ikke send ditt kjøp tilbake til produsenten.
Det er visse situasjoner hvor kun delvis refusjon vil bli innvilget:
- Bøker med tydelig tegn på bruk
- CD, DVD, VHS-kassett, programvare, videospill, dataspill, eller grammofonplate som har blitt åpnet.
- Varer som ikke er sin opprinnelige tilstand, varer som er skadet, eller varer med manglende deler som ikke skyldes en feil fra vår side.
- Alle varer som returneres etter mer enn 30 dager siden leveringen
Refunds
Så fort vi har mottatt og inspisert din returnerte vare, vil vi sende deg en bekreftende e-post. Vi kommer også her til informere deg om din forespørsel om refusjon er godkjent er avvist.
Hvis din forespørsel om refusjon er godkjent, vil vi gjennomføre dette snarest. Kreditt vil bli automatisk overført til ditt kredittkort eller via en annen betalingsmetode innen et viss antall dager.
Late or missing refundsHvis du enda ikke har mottatt en refusjon, vennligst sjekk først igjen din bankkonto.
Hvis resultatet er fortsatt det samme og du enda ikke har mottatt din refusjon, vennligst kontakt ditt kredittkortselskap. Det kan ta litt tid før det vises offentlig på papir.
Neste steg etter dette vil være å kontakte banken din. Behandlingstiden på din refusjon kan ta noe tid før den dukker opp på papir.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke sett noe til din refusjon, vennligst kontakt oss da på {email address}.
Sale itemsRefusjon gis kun på varer solgt til vanlig pris. Refusjon gis ikke til salgsvarer.
Exchanges
Vi erstatter kun defekte eller ødelagte varer. Hvis du ønsker å bytte til samme vare, vennligst kontakt oss da på {email address} og send varen til: {physical address}.
Gifts
Hvis varen var merket som gave ved kjøp og frakt direkte til deg, vil du motta et gavekort tilsvarende verdien for din varereturnering. Så fort vi har mottatt din returnerte vare, sender vi deg et gavekort.
Hvis varen ikke var merket som gave når den ble kjøpt, eller at personen som kjøpte den valgte å få varen tilsendt til sin egen adresse først for og så gi til deg etterpå – vil refusjonen sendes til personen som kjøpte gaven. Gavegiveren vil også bli informert om din returnering.
Shipping returns
For å returnere ditt produkt, sendes produktet til følgende adresse: {physical address}.
Du vil være ansvarlig for å betale kostnadene for frakt og returnering av din vare. Leveringskostnadene er ikke-refunderbare. Så i tilfelle du mottar en refusjon, vil disse leveringskostnadene bli trukket fra din refusjon.
Ventetiden vil variere med hensyn til hvor fort du mottar din byttet vare. Alt avhenger av hvor du bor.
Hvis varene du returnerer er av høy pris, anbefaler vi at du inkluderer sporing og eventuelt kjøper transportforsikring. Vi kan ikke garantere at vi vil motta din returnerte vare.
Need help?
Kontakt oss på {email} for spørsmål om refusjon og returnering av varer.